Info Syarikat DCL

Saturday, September 5, 2009
De Classic Life (DCL) diterajui oleh Pengasas yang merupakan sepasang suami isteri yang berpengalaman sebagai pengedar, pihak pengurusan syarikat MLM, jurulatih MLM, Motivator dan perunding MLM dan juga berpengalaman dalam perniagaan konvensional.Pengasas 1 - Datuk Stapa Hj Omar
Peneraju utama sebagai Executive Chairman dan juga pengarah jurulatih dan pemasaran. Terlibat secara langsung sebagai jurulatih dan motivator syarikat serta bertanggungjawab merangka pelan tindakan dan strategi pemasaran

Pengasas II - Datuk Azlina bt Che Abdullah
Pengarah kewangan dan ketua jurulatih kecantikan. Beliau berpengalaman luas di dalam bidang kecantikan dan mempunyai rangkaian perniagan berasaskan kecantikan.


Info Ringkas mengenai Syarikat DCL (De Classic Life)
  • 100% dimiliki oleh Bumiputera dan produknya dijamin Halal.

  • DCL kini telah beroperasi sejak 1998 sehingga kini. DCL juga berjaya melepasi ranjau semasa kegawatan ekonomi negara dan dunia.

  • DCL sentiasa memegang prinsip kerja berpasukan dan pihak pengurusan juga mengamalkan sentiasa turun padang. Komitmen total berterusan bagi menjana kejayaan kumpulan.

  • Pelan pemasaran DCL memberi pendapatan yang lumayan kepada pemimpin atasan yang bekerja keras dengan pencapaian networking yang besar dan mampu memperolehi bonus yang wajar tanpa mengabaikan pengedar bawahan.

  • Pelan pemasaran DCL juga mempunyai ciri-ciri sistem Roll Up, Compress, Pass Up dan bonus berdasarkan jualan syarikat dan terbukti keadilan kepada pengedar.

  • DCL mempunyai jabatan latihan sendiri yang diketuai oleh Pengasas yang sentiasa memberi komitmen total dan sistematik kepada pengedar. Latihan yang sistematik dikendalikan oleh tenaga profesional dan berpengalaman sentiasa diberikan kepada pengedar dari masa ke semasa.

  • Produk eksklusif, berkualiti dan bertaraf dunia yang berasaskan R&D oleh saintis/pakar mampu membawa syarikat bertahan di dalam industri MLM global.

OBJEKTIF
* Membina ekonomi ummah berdikari.
* Membina kesihatan & kecantikan secara semula jadi.
* Menyediakan peluang perniagaan yang lebih baik serta lebih mudah untuklebih sukses.
* Memperjuang & mengangkat martabat industri MLM yang tulen danberetika.



VISI
* Membina pasaran global.
* Membina pengedar / usahawan supaya mencapai kemerdekaan kewangan.
* Menjadi pengeluar dan pengedar produk alternatif yang memberikan sumbangan besar terhadap masalah kesihatan dan kecantikan sejagat, tanpa memberi risiko atau tanpa kesan sampingan terhadap pengguna dan dengan harga yang berpatutan.

MISI
* Mewujudkan pelan pemasaran yang unik, mudah dan menguntungkan.
* Menghasilkan produk alternatif berkualiti, berbeza daripada pesaing-pesaing.
* Komitmen pemasaran yang tinggi (efektif servis) terhadap pengedar- pengedar dan memberi latihan yang sistematik bagi mencapai objektifsyarikat.
* Membina pengedar-pengedar yang mempunyai daya kepimpinan yang tinggi dan mampu bersaing di pasaran global.

0 Pendapat Bernas:

Post a Comment