Rawatan 5P

Saturday, September 5, 2009
MEMBINA KESIHATAN DAN KECANTIKAN SERTA MEMBERI KESAN PERLINDUNGAN MAKSIMA TERHADAP PENYAKIT DENGAN PRODUK MEWAH DCL MELALUI KAEDAH SET ASAS 5P
Soalan 1: Bagaimanakah kaedah terbaik mengguna makanan kesihatan dan kecantikan mewah DCL bagi memperolehi hasil yang optima?
Jawapan: Kaedah terbaik mengguna makanan kesihatan dan kecantikan mewah DCL adalah dengan mengguna kaedah penggabungan rangkaian produk asas 5P.

Soalan 2: Apakah dia kaedah 5P?Jawapan: Kaedah 5P adalah gabungan 5 jenis produk untuk tujuan;
PENCUCIAN - ususKolon/Usus adalah gudang utama penyakit. Oleh kerana itu ia harus dibersih dari kotoran dan toksid. Inte-Cleanse/Clon Clenz sangat berkesan untuk mencuci usus/kolon, sekaligus membantu melancarkan pembuangan najis.
Hasilnya usus akan bersih daripada kotoran lama. Ini akan menambahkan kesan penyerapan zat-zat makanan dan vitamen di lumen usus. Kesan laxative ini juga membantu mengeluarkan toksid daripada tubuh seterusnya akan mengimbangkan tekanan darah. Juga boleh digunakan untuk tujuan mengurangkan berat badan, menurunkan stress, mengatasi masalah metabolisme rendah & paras hormon rendah.
Inte Cleanse & Clon Clenz berkesan:

  • Mencuci usus. (Mengeluarkan kotoran lama di dalam perut.
  • Melawaskan pembuangan najis.
  • Mengurangkan berat badan.
  • Membuang lendir yang menghalang perjalanan angin dalam badan.
  • Memberi perlindungan maksima kepada penyakit dan masalah; Uluran, Medu, Senggugut, tekanan darah tidak seimbang dan lain-lain

PEMBAKARAN - kolestrol dalam darah RY ILEX sangat berkesan membakar lemak dan kolesterol dalam darah, melembut saluran darah, membersih dan melancarkan perjalanan darah. Juga berkesan membantu merawat darah tinggi (dengan gejala ketegangan urat leher/Carotid arterys hardening) dan masalah jantung.

PEMBINAAN - Sistem imunisasi tubuh Amazing menyumbang kepada pembinaan kesihatan yang baik. Mampu memberi tenaga segera, stamina dan daya fikir. Kombinasi madu dan herba-herba terpilih seperti; Dong Quai & Dang Shen sangat berkesan menyembuh luka-luka dalam badan dan luka pembedahan serta mampu dengan berkesan memulihkan fungsi sistem peranakan.
Adunan ekstrak buah tin, zaitun, kismis dan kurma merah yang kaya dengan zat besi semulajadi amat baik untuk kuatkan struktur darah. Penting bagi mereka yang menghadapi masalah penyakit darah. Sangat baik untuk diamalkan oleh penghidap arthritis, sendi, lemah tenaga batin, jantung berlubang, saraf dan lumpuh.

PENYINGKIRAN - toksid (dibongkarkan)Segala toksid yang dibersihkan (dibongkar) oleh Inte-Cleanse atau Clon Clenz, ry ILEX dan Amazing dan sisa-sisa metabolisme hasil tindak balas di dalam tubuh perlu disingkirkan melalui sistem perkumuhan yang sempurna. Sehubungan dengan itu air bersih yang mencukupi adalah diperlukan.
Air OXY~PI D'Ionik air beralkali dan berion yang kaya dengan oksigen adalah amat berkesan membantu proses penyingkiran asid urik, fosfat dan keracunan makanan. Bahkan OXY~PI D'Ionik juga membantu proses metabolisma dan sekaligus menstabilkan sistem badan.

PEMBETULAN CNS - otakSetiap manusia adalah doktor yang terbaik terhadap dirinya. Namun disebabkan pencemaran air, makanan, udara dan terapi dadah serta penggunaan bahan awet dan pewarna makanan menyebabkan fungsi otak sebagai pusat kawalaturan saraf (CNS) terjejas dan tidak dapat mengenalpasti punca sebenar penyakit seterusnya menurunkan sistem pertahanan badan secara semulajadi. E'MENSA atau D'MENSA yang diperkayakan dengan Kaliphos dapat membantu meningkatkan fungsi CNS.

Soalan 3: Kenapa perlu mengguna makanan mewah semulajadi DCL dengan “kaedah set asas lengkap 5P ” ?Jawapan: 4 sebab kenapa seseorang itu perlu menggunakan kaedah 5P untuk membina kecantikan dan kesihatan.

  1. Mengoptimumkan penjanaan kesihatan dan kecantikan:Manusia adalah doktor terbaik kepada dirinya. Doktor yang dimaksudkan ialah sekumpulan sel-sel, tisu-tisu, organ-organ dan seterusnya sistem secara genetiknya telah terprogram untuk pertahankan kesihatan dan kecantikan serta merawat penyakit.Manusia sakit bukan hanya disebabkan oleh gangguan patogen-patogen yang menyerang tubuh. Tetapi yang lebih penting "doktor-doktor" peribadi seseorang itu dapat beradaptasi meningkatkan sistem pertahanan tubuh (sistem imunisasi).Sistem pertahanan tubuh menurun adalah disebabkan tabiat pemakanan yang tidak seimbang dan tercemar, di mana mengakibatkan usus menjadi kotor dan bertoksid, yang menyebabkan gangguan penyerapan makanan (malpenyerapan). Usus bertoksid akan menyebabkan darah bertoksid. Manakala darah bertoksid akan menyebabkan pengangkutan zat-zat makanan dan oksigen tergugat, di mana menyebabkan kesihatan seseorang itu terganggu.
  2. Mengoptimumkan perlindungan penyakit:Dengan kombinasi set asas 5P akan membantu “ doktor peribadi” (Kolon, sel darah, sistem kencing, sistem immunisasi dan CNS ) memberi perlindungan ke atas penyakit-penyakit secara maksima justeru kombinasi 5P akan mampu membina “doktor-doktor peribadi ” secara menyeluruh.
  3. Mengoptimumkan kesan pengunaan produk kesihatan dan kecantikan serta ubatan lain yang diambil.Kolon yang bersih akan memperbetulkan penyerapan secara maksimum segala zat-zat makanan, nutrisi dari produk kesihatan yang diambil.
  4. Mengurangkan kesan “Healing Crisis” ( Kesan Pemulihan).Pembongkaran penyakit kesan pengambilan produk DCL yang lain akan menyebabkan berlebihan kesan pemulihan (Healing Crisis) yang kadang-kadang menyebabkan ramai pengguna rasa sakit dan tidak mampu menahannya.Pengambilan kaedah set asas 5P sebelum pengambilan produk-produk (unjuran) rawatan lain berkesan mengurangkan kesan “healing crisis”.

Nota: Healing Crisis adalah kesan Positif pemulihan dan bukannya kesan sampingan.
Soalan 4: Apakah penyakit yang mampu ditangani oleh kaedah set asas 5P?Jawapan: Antara penyakit-penyakit yang mendapat perlindungan berkesan dari penggunaan set asas 5P adalah;
1. Sembelit

2. Resdung

3. Alahan

4. Gout

5. Penyakit darah
· Leukimia
· Anemia
· B-thalasemia

6. Darah tinggi

7. Darah rendah

8. Ulser gaster

9. Pembengkakkan kelenjar tiroid

10. Sawan tarik

11. Tenaga seks

12. Demam kuning

13. Luka-luka dalam perut

14. Sakit sendi

15. Sakit pinggang

16. Lemah anggota badan

17. Sistem pernafasan

18. Kencing tak tos

19. Batu karang

20. Lebihan kolesterol

21. Buasir

Nota: Pengambilan produk unjuran lain seperti Nu~age, Nigella, d~bless, Red Guara Cafe dan lain-lain adalah digalakkan agar mendapat kesan yang lebih baik, terutamanya mana-mana masalah kronik dan masalah-masalah tertentu yang memerlukan lebih perlindungan.

Soalan 5: Apakah kesan kecantikan yang diperolehi dari penggunaan kaedah 5P;Jawapan: Antara kesan kecantikan yang diperolehi dari penggunaan set asas kaedah 5P adalah;
Membantu supaya tercapai tindakan membina sel-sel awet muda.

  • Membantu menurun dan mengawal berat badan.
  • Menghasilkan seri kulit (wajah ceria)
  • Menghasilkan lapisan kulit yang halus dan lembut.

Nota: Pengambilan Nu~age dan ry ILEX secara konsisten adalah digalakkan untuk mendapatkan kesan kecantikan yang lebih optimum.

0 Pendapat Bernas:

Post a Comment