Soalan Lazim Produk

Monday, September 7, 2009
1.
Soalan : Bagaimanakah kaedah terbaik mengguna makanan kesihatan dan kecantikan mewah DCL bagi memperolehi hasil yang optima?
Jawapan : Kaedah terbaik mengguna makanan kesihatan dan kecantikan mewan DCL adalah dengan mengguna kaedah penggabungan rangkaian produk asas 5P.

2.
Soalan : Apakah dia kaedah 5P?
Jawapan : Kaedah 5P adalah gabungan 5 jenis produk untuk tujuan;
PENCUCIAN - usus Inte-Cleanse sangat berkesan untuk mencuci usus / kolon, sekaligus membantu melancarkan pembuangan najis. Hasilnya usus akan bersih daripada kotoran lama. Ini akan menambahkan kesan penyerapan zat-zat makanan dan vitamin di lumen usus. Kesan laxative ini juga membantu mengeluarkan toksid daripada tubuh seterusnya akan mengimbangkab tekanan darah. Juga boleh digunakan untuk tujuan pelangsingan, menurunkan stress, mengatasi masalah metabolisme rendah & paras hormon rendah. PEMBAKARAN - kolestrol dalam darah RY ILEX sangat berkesan membakar lemak dan kolestrol dalam darah, melembut saluran darah, membersih dan melancarkan perjalanan darah. Juga berkesan membantu merawat darah tinggi (dengan gejala tegang urat leher / Carotid arterys hardening) dan masalah jantung. PEMBINAAN - sistem imunisasi tubuh Amazing menyumbang kepada pembinaan kesihatan yang baik. Mampu memberi tenaga segera, stamina dan daya fikir. Kombinasi madu dan herba-herba terpilih sangat berkesan menyembuh luka-luka dalam badan dan luka pembedahan serta mampu dengan berkesan memulihkan fungsi sistem peranakan. Adunan ekstrak buah tin, zaitun dan kismis yang kaya dengan zat besi semulajadi amat baik untuk kuatkan struktur darah. Penting bagi mereka yang menghadapi masalah penyakit darah. Sangat baik untuk diamalkan oleh penghidap arthritis, sendi, lemah tenaga batin, jantung berlubang, saraf dan lumpuh. PENYINGKIRAN - toksid (dibongkarkan) Segala toksid yang dibersihkan oleh Inte-Cleanse, ry ILEX dan jus Madu Klasik dan sisa-sisa metabolisma hasil tindak balas di dalam tubuh perlu disingkirkan melalui sistem perkumuhan yang sempurna.AIR PI POWER yang kaya dengan oksigen adalah amat berkesan membantu proses penyingkiran asid urik, fosfat dan keracunan makanan. Bahkan PI POWER juga membantu proses metabolisma dan sekaligus menstabilkan sistem badan.PEMBETULAN CNS- otak Setiap manusia adalah doktor yang terbaik terhadap dirinya. Namun disebabkan pencemaran air, makanan udara dan terapi dadah serta penggunaan bahan awet dan pewarna makanan menyebabkan fungsi otak sebagai pusat kawalaturan saraf (CNS) terjejas dan tidak dapat mengenalpasti punca sebenar penyakit seterusnya menurunkan sistem pertahanan badan secara semulajadi. e~brain atau d~brain yang diperkayakan dengan Kaliphos dapat membantu meningkatkan fungsi CNS.

3.
Soalan : Kenapa perlu mengguna makanan mewah semulajadi DCL "dengan kaedah set asas lengkap 5P"
Jawapan : 4 Sebab kenapa seseorang itu perlu menggunakan kaedah 5P untuk membina kecantikan dan kesihatan serta merawat penyakit.
Mengoptimumkan penjanaan kesihatan dan kecantikan
Mengoptimumkan rawatan penyakit
Mengoptimumkan kesan penggunaan lain-lain produk kesihatan dan kecantikan serta ubatan yang diambil
Mengurangkan kesan "Healing Crisis" (Kesan Pemulihan)

4.
Soalan : Apakah penyakit yang mampu ditangani oleh kaedah perawatan set asas 5P?
Jawapan : Antara penyakit-penyakit yang mampu ditangani secara berkesan oleh set asas 5P adalah;
1. Sembelit
2. Resdung
3. Alahan
4. Gout
5. Penyakit Darah
Leukimia
Anemia
B-thalesemia
6. Darah Tinggi
7. Darah Rendah
8. Ulser Gaster
9. Pembengkakan Kelenjar Tiroid
10. Sawan Tarik
11. Tenaga Seks
12. Demam Kuning
13. Luka-luka dalam perut
14. Sakit Sendi
15. Sakit Pinggang
16. Lemah Anggota Badan
17. Sistem Pernafasan
18. Kencing Tak Tos
19. Batu Karang
20. Lebihan Kolestrol
21. Buasir

5.
Soalan : Apakah kesan kecantikan yang diperolehi dari penggunaan kaedah 5P;
Jawapan : Antara kesan kecantikan yang diperolehi dari penggunaan set asas kaedah 5P adalah;
Membantu supaya tercapai tindakan membina sel-sel awet muda
Membantu menurun dan mengawal berat badan
Menghasilkan lapisan kulit yang halus dan lembut

6.
Soalan : Berapa lama sesorang itu harus mengambil produk set asas 5P?
Jawapan : Semua 5 rangkaian produk 5P tersebut wajar diambil secara berterusan walaupun sudah bebas dari penyakit bagi tujuan menjana kesihatan.

7.
Soalan :Bilakah masanya boleh diambil produk unjuran yang lain selepas pengambilan set asas 5P?
Jawapan : Produk unjuran yang lain seperti Nu~age, d~bless dan lain-lain sebaik-baiknya diambil pada hari kelapan, kerana penyerapan akan lebih sempurna selepas seminggu proses pengambilan set asas 5P

8.
Soalan : Adakah set asas lengkap 5P sesuai untuk semua masalah kecantikan dan kesihatan?
Jawapan : Set asas lengkap 5P boleh diambil bagi semua masalah kesihatan dan kecantikan.

0 Pendapat Bernas:

Post a Comment