Testimoni Amazing Honey

Monday, September 7, 2009
Testimonial Amazing Honey


Testimonial 1
Saya dan anak perempuan saya yang berumur 11 tahun mencuba Amazing. Setalah 2 hari meminumnya megikut peraturan, saya dan anak saya mula merasakan perubahan. Anak saya asyik ke bilik air dan muntah sehari 2-3x. Selalunya dia akan muntah bila dia demam dan sakit tonsil. Tapi kali ini tak demam, tapi asyik muntah dan katanya dia muntahkan kahak.
Begitu juga dengan saya. Setiap kali ke bilik air untuk mandi, wuduk atau buang air, pasti akan batuk yang macam orang sakit TB pulak. Bila batuk, akan keluarkan kahak yg agak banyak dan tidak tahu datangnya dari mana. Maksud saya, saya tidak batuk atau selsema untuk tempoh yang lama. Tetapi kali ini, agak lain pula. Hampir seminggu kami berkedaan begitu, sehingga serak suara saya.
Baru saya teringat 3 tahun lepas, sepanjang tempoh mengandung anak yg bongsu, saya mengidap asma dengan agak begitu serius sehingga terpaksa menggunakan 'inhealer'. Saya pasti, segala lendir di dalam paru-paru itulah yang dikeluarkan sebagai kahak. Saya minum air yg banyak. Sekarang, anak-anak saya tidak lagi mengidap tonsil yang selalu menyerang hampir 2-3 bulan sekali dan akan menyebabkan mereka selalu demam.

Testimonial 2
Anak buah suami saya yang baru berumur 5 tahun, selalu batuk-batuk seakan mahu mendapat lelah disebabkan pemakanan yang tidak dikawal seperti selalu minum air sejuk dan ais. Selalu juga suka makan makanan yang dibeli dari luar yg mungkin banyak minyak dsb.

Pada suatu malam (Mei 2005), anak buah saya batuk berterusan tanpa henti sehingga nampak begitu melelahkan. Lalu ayahnya menelefon suami dan meminta dihantarkan PI POWER WONDER WATER dan yang lain-lain yang dapat mengurangkan batuknya. Lalu saya bekalkan PI POWER, AMAZING dan NIG'ELLA. Alhamdulillah...pada malam itu, dia dapat tidur dgn agak nyenyak dan hanya terbatuk-batuk kecil. Ibu mereka memberi berterusan AMAZING kepada ketiga-tiga anak mereka kerana khasiat dan kebaikan AMAZING.

1 Pendapat Bernas:

  1. Zakuan Zainal said...

    Memang berkesan. Tapi sekarang tak tau kat mana nak beli. Blh pm sy 0196007770.

    May 11, 2017 at 7:32 AM  

Post a Comment