Testimoni D~Bless

Monday, September 7, 2009
Testimonial D~Bless


Saya tidak mempunyai testimoni sendiri mengenai kehebatan d-bless ini. Tapi saya belikan untuk ibu saya yang selalu sakit-sakit badan dan bisa-bisa. Terutama tapak kaki kiri beliau yang selalu membengkak. Ibu saya seorang yang begitu aktif. Dia menjaga abah saya yang tidak boleh bergerak banyak akibat pelbagai penyakit yang bukan pembunuh. Tapi sakit seperti tulang, jantung yang sudah dibuat by-pass dan sudahpun melepasi had masa 10 tahun, jadi, jantung sudah mula menampakkan tanda-tanda kegagalannya sedikit demi sedikit. Ibu jugaklah pemandu peribadi abah ke mana-mana sahaja, dia juga tukang segala. Kiranya segala kerja dia buat dan mereka selalu ke sana-ke mari hingga ke Kelantan, Johor dan Kedah. Ibulah yang memandu.

Kesihatannya selalu terganggu. Demi membantu ibu sedapat yang mungkin, saya bekalkan beliau dengan d-bless. Alhamdulillah, bengkak kakinya sudahpun surut yang menurut doktor, harus menjalani terapi demah/rendam dengan ais. Bisa-bisa dan sakit-sakit badan, jarang dia rasa.

D-bless amat sesuai untuk mereka yang mempunyai penyakit yang kronik. Sehingga ke tahap barah. Tetapi harus lah kita tahan akan 'healing crisis' nya yang boleh mengakibatkan demam dan ada yang berlarutan sehingga seminggu. Sebenarnya cara perubatan Homeopathy adalah membongkar segala penyakit kita dan mengubatinya. Homeopathy bukan seperti dadah atau ubatan lain yang membenamkan penyakit di dalam badan kita dan akhirnya mengakibatkan penyakit yang lain pula. Jadi, anda mestilah kena bersabar dan bertahan jika mahu sembuh dari pelbagai penyakit. D-bless amat-amat istimewa cara pengubatannya. Begitu ramai yang telah sembuh dari penyakit kronik mereka.

0 Pendapat Bernas:

Post a Comment